sobota, 15 maja 2010

Tylko nieliczni osiągają sukces w MLMie

To jak niewiele osób osiąga świetne rezultaty w tej branży jest już pewnie szerzej znane. Mówi się o ponad 90% ludzi, którzy nigdy nic nie osiągną w MLMie. Jaki jest tego powód?

Bardzo ciekawie opisał to Paweł Grzech na swoim blogu.

Uważa on, że zarabiać można wtedy kiedy jest sprzedaż i ma naturalnie rację. Nie może zaistnieć prowizja bez sprzedaży.

Wiąże się z tym fakt, żeby zachować proporcję między klientami i partnerami. To oczywiście też racja. Jeżeli więcej jest tych drugich a prawie wcale tych pierwszych, to obrotu wielkiego z tego nie będzie i sfrustrowani partnerzy w końcu dadzą sobie spokój.

Jak sobie z tym poradzić?

Osobiście, uważam, że skupianie zbyt dużej uwagi na klientach, to po prostu praca a z reguły chcemy osiągnąć pasywne dochody, które są niezależne od naszej aktywności, prawda?

Jak więc poradzić sobie z tym?

Przede wszystkim szukać liderów. Oczywiście po drodze będą i klienci i dystrybutorzy, skoncentrowani na "dorobieniu" do wypłaty.

OK, łatwo powiedzieć: "Szukać liderów" ale jak to zrobić?

Jeżeli zaczniesz szukać liderów "na piechotę" to może braknąć Ci sił. To dlatego m.in. tak niewielu 10, 20 czy 30 lat temu odnosiło sukces. Trzeba przebrnąć przez masę ludzi.

Przez internet również trzeba to zrobić, z tym, że tutaj mówimy o automatyzacji pewnych procesów. Nie musisz z każdym rozmawiać. Może wyłonić TYCH NAPRAWDĘ zainteresowanych automatycznie.

W jaki sposób?

Mając listę adresową, do której wysyłasz wartościowe informacje (krytycznie ważne), masz tak naprawdę grupę ludzi, których nie znasz, i nie wiesz czy myślą oni poważnie o swoim biznesie.

W momencie kiedy zaczniesz promować swój lub cudzy (jeżeli jeszcze nie masz dużej wiedzy) produkt informacyjny, który rozwiązuje jakiś problem z budowaniem tego biznesu, to wyłaniają się te naprawdę zainteresowane osoby. Skoro kupili produkt wart np. 200zł i zrobili to dobrowolnie to wiesz już o takich ludziach, że są oni mocno nakierowani na prowadzenie biznesu w tej branży.

Tą metodę również stosowali najwięksi w tej branży zanim powstał jeszcze internet. To wyglądało trochę inaczej ale generalnie cały proces szukania LIDERÓW opierał się przede wszystkim na sprzedaży informacji JAK TO ZROBIĆ?

Dlaczego dzisiaj nadal tak mało osób z powodzeniem działa w MLMie?

W moim odczuciu (ale i nie tylko) większość z nas ciągle skupia się na dostarczeniu na pierwszy plan informacji "z kim?", "kto?", "gdzie?", ""kiedy?" i "dlaczego?" zamiast wystartować od informacji "JAK?".

To w jaki sposób sprawić aby wiedzieć JAK robić ten biznes i przekazywać tą informację ludziom, przekazuję m.in. w kursie Przyciągający Marketing.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz