piątek, 14 maja 2010

Dlaczego nie działamy we właściwy sposób?

Kiedyś, kiedy poznałem branżę MLM, dzięki jednej z największych firm w tej branży, myślałem, że pozyskiwanie nowych partnerów wiąże się głównie z pokazaniem ludziom jak wspaniały mamy produkt lub jakie można zarobić pieniądze.

Wydawało mi się, że to są niezbędne składniki, żeby w niedługim czasie cieszyć się niesamowitymi wręcz dochodami...

Okazało się jednak, że nie jest to tak proste...

Kiedy zacząłem działać w tradycyjny sposób, zdałem sobie sprawę z tego, że przecież ktoś kogo informuję o spotkaniu, na którym będzie przedstawiany plan, wcale nie musi mieć ochoty żeby tam przychodzić.

Zrozumiałem również to, że informowanie wszystkich dookoła o tym, że działam w takim a takim biznesie lub, że używam takiego a takiego produktu może ludzi w ogóle nie obchodzić.

Zrozumiałem, że nie tędy droga. Przynajmniej nie dla mnie.

Z czasem dowiedziałem się o pewnych rzeczach i poznałem sposób działania poprzez internet. Poznałem sposób na to, żeby kierować swoją propozycję współpracy do ludzi jedynie zainteresowanych posiadaniem własnego biznesu MLM.

Zastanawiam się nadal dlaczego tak wiele osób nie działa w odpowiedni sposób. Zastanawia mnie również fakt dlaczego sam tak chciałem działać.

Jestem przekonany, że w większości wypadków jest to spowodowane brakiem informacji, że można ten biznes budować mądrzej i łatwiej.

Coraz więcej widać, że ludzie chcą działać poprzez internet ale robią to samo co w realu. Nie pracują nad tym, żeby dać siebie poznać, polubić i żeby zasłużyć na zaufanie innych. Chcą od razu "wciągnąć kolejną osobę" bez budowania jakiejkolwiek relacji.

Czy to działa?

Moim zdaniem nie ale nie chcę również oceniać takich działań.

Dla mnie stało się jasne, że można do siebie i swojego biznesu PRZYCIĄGAĆ odpowiednie osoby, ale trzeba działać według pewnego schematu. Według systemu, który sprawia, że stajemy się w oczach ludzi kimś komu można zaufać. Bez zaufania ze strony ludzi, zbudowanie tego biznesu to ciężka harówka, która i tak kończy się niepowodzeniem.

Dlaczego więc nie robić tego we właściwy sposób?

Został on udowodniony przez największych współczesnych guru MLMu. To chyba wystarczający powód prawda?


System, który pozwoli również Tobie zbudować stabilny biznes możesz poznać już teraz. Nieważne z jaką firmą współpracujesz. Ten system jest uniwersalny więc z powodzeniem możesz go zastosować do swojego przedsięwzięcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz