piątek, 28 maja 2010

Moja firma jest lepsza niż Twoja...

Ten tekst, może nie dosłownie, ale w nieco innej formie można bardzo często usłyszeć lub zauważyć.

Jeżeli chciałbyś to sprawdzić, to wejdź na jakieś forum MLMowe i zadaj pytanie w stylu: "Czy możecie mi doradzić z jaką firmą rozpocząć współpracę?"

Zauważysz, że w niedługim czasie otrzymasz masę odpowiedzi i w każdej, mimo różnych propozycji firm, znajdzie się podobna treść. Wszyscy będą mówić, że ich firma jest najlepsza bo ma najlepszy plan kompensacyjny, produkt lub coś jeszcze innego.

To tak naprawdę nie ma znaczenia. Jest to trudno zrozumieć, bo sam tak kiedyś myślałem ale im szybciej to sobie uzmysłowisz tym lepiej dla Ciebie.

Najistotniejszą kwestią jest dawanie coraz większej wartości ludziom czyli swoim organizacjom. Jeżeli tego nie zrozumiesz to współczynnik negatywnych reakcji na Twoją propozycję biznesu nadal będzie wysoki...

Widzisz, z reguły ludzie zaczynają współpracę w branży MLM pełni nadziei i przeważnie pytają sponsora: "Powiedz mi co mam robić a ja będę to robił".

To nie jest złe ale o tyle niebezpiecznie, że myśląc i działając w ten sposób, nadal zachowujemy się jak pracownicy etatowi. Można powiedzieć, że to pytanie oznacza również: "Powiedz mi jaką mam wykonywać pracę, żeby dostać wypłatę a ja będę tę pracę wykonywał."

W większości wypadków sponsorzy właśnie dają ludziom pracę. I okazuje się szybko, że jest to najgorsza praca na jaką mogli trafić. Mają dzwonić do obcych ludzi i próbować zainteresować ich swoją propozycją.

W ten sposób próbujemy budować jakąś firmę MLM. Zaczynamy wśród obcych ludzi wychwalać firmę, z którą współpracujemy ale tak naprawdę nawet jeżeli kogoś pozyskamy do swojej organizacji, to ci ludzie nie będą się rozwijać. Tak samo jak Ty nie dajesz wartości innym, tak samo Twoi partnerzy też tego nie zrobią.

Jeżeli jednak zastanowisz się, to najprawdopodobniej podpisałeś umowę partnerską głównie dlatego, że osoba, która pokazywała Ci plan marketingu, miała w sobie coś. To coś to wiara w to, że ta osoba ma wartość i jest ekspertem. Nie w dziedzinie wychwalania firmy MLM ale jako ktoś kto może Ci pokazać jak masz robić ten biznes.

Dlatego właśnie próby udowadniania, że firma, z którą Ty współpracujesz jest THE BEST. Spraw abyś to TY był numerem jeden Twojego biznesu bo tak w rzeczywistości jest. Ludzie są przyciągani do ludzi a firmy to tylko narzędzia, które służą do tego aby osiągnąć pewne cele.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się w jaki sprawić aby Twoi potencjalni partnerzy myśleli przede wszystkim o Tobie a nie o firmie MLM, to kurs Przyciągający Marketing pomoże Ci w tym z całą pewnością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz