czwartek, 20 maja 2010

Tradycja kontra nowoczesność

Nie da się ukryć, że bez tradycji nie byłoby nowych kierunków, metod czy narzędzi. Konkretnie chodzi mi teraz o network marketing.

Gdyby ktoś kiedyś nie zapoczątkował tego sposobu na zarabianie pieniędzy, dzisiaj nie byłoby mowy o rozwijaniu tego właśnie biznesu przez internet.

Gdyby nie pierwszy plan marketingu, pierwsi liderzy i milionerzy, to dzisiaj nie można byłoby mówić o tym, że dzisiaj jest inny sposób na to, żeby ten biznes zbudować. Zbudować go mądrzej i efektywniej.

To co jest tradycją należy szanować ale czy należy tę samą tradycję ciągle kultywować?

Zmieńmy na moment branżę...

Czy mądrym posunięciem byłoby dzisiaj poruszanie się za pomocą konia i wozu? Generalnie efekt byłby przecież taki sam, bo jasne jest, że dotarlibyśmy wcześniej czy później do celu podróży. Być może z małym opóźnieniem ale jednak... ;)

Sądzę, że podobnie jest w networku. Są osoby, które nie chcą słyszeć o internetowym budowaniu tego biznesu ale jestem przekonany, że dawno temu również byli ludzie, którzy nie wróżyli przyszłości samochodom czy innym wynalazkom, które ułatwiały życie.

Dlatego też tradycyjna metoda budowania biznesu MLM może dać efekty ale po co tak naprawdę jechać do celu zdecydowanie wolniejszym pojazdem?

Z jednej strony rozumiem wielkich tej branży, którzy włożyli lata naprawdę ciężkiej pracy i osiągnęli wspaniałe efekty ale jednocześnie nie jest dla mnie jasne, dlaczego nie proponują dzisiaj swoim partnerom mądrzejszych i efektywniejszych metod.

Jednym z powodów w moich oczach jest zapatrzenie się w tradycję i usilne przekonanie, że inaczej nie można. Kolejny powód to zakaz promowania swojej firmy czy też jej produktów on-line.

Na to wszystko jednak jest odpowiedź. Zawiera ją między innymi kurs Przyciągający Marketing.

Jestem przekonany co do faktu, że dzisiejsi najwięksi liderzy, którzy nie chcą nic słyszeć o internetowym rozwoju, niebawem będą musieli zmienić zdanie bo nic nie stoi w miejscu i wszystko na tym świecie dąży do większego rozwoju.

MLM nie jest tutaj wyizolowanym wyjątkiem. Im szybciej więc nauczysz się jak budować swój biznes poprawnie w nowoczesny sposób tym lepsze efekty zobaczysz u siebie.

1 komentarz:

  1. Tak ale co do tego że firma z którą współpracujemy ma znaczenie sam się przekonałem ponieaż sprzedając np. kosmetyki nowy miesiąc zaczynamy od nowa sprzedażą, a w przypadku abonamentów np. gdy klijent płaci co miesiąc mam za raz wykonaną pracę płacone co miesiąc. Jak dla mnie to istotna różnica bo zarobki wzrastają szybciej z miesiąca na miesiąc.Ja taką firmę wybrałem http://abonamentymedycznesigmapro7.blap.pl/ Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń